Saturday, March 03, 2007

ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ...


Το γουρούνι στο διάστημα... ( καλά εχω ξεφύγει λέμε... και το χειρότερο είναι ότι μου αρέσει..)


Πάντως δεν συμφέρει να βρω γουρουνίτσα στο φεγγάρι... που να την πας... και τι να της πεις...

- Κοίτα αγάπη μου πόσο όμορφη είναι σήμερα η γη... τι ωραίους χρωματισμούς κάνει η μόλυνση του περιβάλλοντος ...

μπα... καλά είμαστε στην γη.... γιατί έχουμε καβάτζα και μια πανσέληνο..

Συμπέρασμα μόλις έριξα μια διαπλανητική χυλόπιτα ... και αποφάσισα να μείνω με τις γήινες υπάρξεις..

(ακόμα καλύτερο συμπέρασμα.. ότι είμαι στο κόσμο μου..)

Edit : και μόλις έκανα το post... στο blog μπήκε ο χρήστης...

03.03.07 23:30:09
Earthlink
United States of America
xxx.xxx.xxx.xxx
Explorer 7.x
Windows XP

χαχαχαχαχχα

6 comments:

lll said...

teleio

GouRouni said...

Εδώ http://img91.imageshack.us/img91/9486/tsemoongartsteinfyh2.jpg ανέβασα και την original photo, σε μεγάλο μέγεθος μήπως την θέλεις..

lll said...

prepei na kanw sign up, nevermind..

GouRouni said...

Μπα όχι .. απλά δεν χωράει όλο το link εδώ από το imageshack... Στο έχω στείλει στο mail..

Marina said...

Πάντως το Pigs in Space που το είχε διασκευάσει ο Κέρμιτ(Muppet show) για τη Ms Piggy, μιά χαρά ήταν..

GouRouni said...

.... εμένα κανείς δεν μου φτιάχνει τίποτα... :(