Monday, February 26, 2007

Σκέψεις χωρίς σημασία...

Σήμερα είναι από τις λίγες ημέρες που με έχει πιάσει μια ρομαντική διάθεση..

Πλέον αυτό συμβαίνει όλο και πιο σπάνια.. και γι αυτό μάλλον μου κάνει εντύπωση πλέον, όταν νιώθω κάπως έτσι....

Μάλλον φταίει ότι έμαθα μαζικά σήμερα για πολλά ζευγάρια που χώρισαν... είναι η περίοδος τέτοια... Αν και δεν πιστεύω στα ζώδια.. αν κοιτάξω το δικό μου.... παρθένος...κάτι αντίστοιχο θα λέει...

"Προσοχή στις ανθρώπινες σχέσεις.. εντάσεις είναι πιθανό να δημιουργηθούν με το αγαπημένο πρόσωπο..."

Ευτυχώς για εμένα δεν υπάρχει αγαπημένο πρόσωπο...οπότε δεν θα έχω εντάσεις σήμερα!!

Μου λείπει αυτό το συναίσθημα... αν και δεν νομίζω ότι είναι εύκολο να μου συμβεί πλέον..

Εγώ είμαι το πρόβλημα.. και μπορώ να το εστιάσω.. στο ότι οι φορές που ήμουν ερωτευμένος ήταν με 2 κοπέλες... ηλικίας 18-19... Στις υπόλοιπες σχέσεις μου , πάντα συμπαθούσα την κοπέλα που ήμουν μαζί... πάντα αγαπούσα τον ανθρωπο... αλλά απουσίαζε ο έρωτας...

Καλά εδώ δεν έχω βγάλει νόημα με εμένα εδώ και 31 χρόνια, δεν νομίζω να φτάσω σε συμπέρασμα σήμερα...

Μια φιλική συμβουλή σε όλους...και σε εμένα τον ίδιο..

Στις επιλογές που κάνουμε στην ζωή μας, ποτέ μην έχουμε την άρνηση σαν 1η επιλογή... Αν κάποιος θέλει να μας πλησιάσει... καλύτερα να το δεχτούμε.. και αν τελικά η επιλογή είναι λάθος υπάρχουν τρόποι να το διορθώσουμε..... Αν δεν το δεχτούμε ποτέ δεν θα μάθουμε...

...και αυτό πρέπει να το κάνω πρώτος από όλους εγώ....

5 comments:

Marilou said...

katarxin kalwsir8es sti romadiki dia8esi. de 3erw oyte emena ti me exei piasei.. oyte egw imoyna idiaitera romantiki k goytsoy goytsoy.. to'xei o kairos.. krio kairos gia diooo.. einai to strwma moy diplooo ktl ktl.. deyteron moy edwses mia katapliktiki idea gia to blog - desmeyomai na grapsw - alla twra exw pethanei sti doyleia apo tis 9 to prwi k twra exei paei 9 k tetarto to vradiiii k to kefali moy exei ginei kazaniiiii!!! opote mallon tha kleisw to pc.. alla 8a sta pw 2morrow..
filia xx
marilou
p.s siggnwmi 1 erwtisi.. me 18xrona?! skiaxtika twra.. ;)

GouRouni said...

.. χμ... είναι κακοί που πάνε και σε κουράζουν... (αλλά από την άλλη σου αρέσει...είπαμε σε έχω μελετήσει :P)

Χμμ.. τι ιδέα να σου έδωσα.. ενδιαφέρον.. θα περιμένω να το δω αυτό :)

Ps. συγνώμη μια ερώτηση... Ποια λογική γυναίκα , μεγαλύτερη από 18 .. θα ήθελε εμένα.. είναι σωστότερη απορία :P Εξάλλου εσύ είναι πάντα 19... χιχιιχ

Smouuuuuuuuuuach

Γρηγόρης

Marilou said...

hehe
eimai ontws mazoxa kai c ontws me exeis meletisei - arxizw na fovamai.
ontws paramenw - kai thelw - 19..
ti einai ayto twra allo8i?!
x

GouRouni said...

Μην φοβάσαι όποιον θέλει να σε γνωρίσει.. να φοβάσαι όποιον θέλει να σε αλλάξει :)

Δεν ξέρω.. είναι άλλοθι;...

Ps. Έχεις παρατηρήσει.. ότι μιλάμε οι 2 μας.. σε 3-4 διαφορετικά σημεία; :P

Αθανασία said...

Εχεις σκεφτει ποτε το γεγονος να εχεις θωρακιστει τοσο συναισθηματικα, που να μην επιτρεπεις στον εαυτο σου να βρισκεται με ατομα που μπορουν να προκαλεσουν συναισθηματα;στο λεω ως παθουσα, οχι ως "ψυχ", που δεν ειμαι :)