Tuesday, February 27, 2007

27-02

.... είμαι σίγουρα καλά;...

όλη μέρα σε συνάντηση με...στελέχη εταιριας...
όλη μέρα συζήτηση μόνο στα αγγλικα...
όλη μέρα κουβέντα για επίτευξη στόχων, για τρόπους ελέγχου απόδοσης υπαλλήλων...
....
και φτάνει στο τέλος της η ημέρα...

και εγώ είμαι σίγουρος ότι τα σημαντικά είναι.....

Αν η Μαριλού γράψει τίποτα σήμερα γιατί λείπει..
Αν η Ράνια έχει σταματήσει να κάνει αψού και αψού....
Αν ο Βαγγέλης τα βγάλει πέρα με την δουλειά...
κλπ...

Αυτό ο ανάδρομος Ερμής τα κάνει όλα.. (ή οπως τον λένε :P)

2 comments:

Marilou said...

loipon..loipon..loipon..
katarxin, paei sto kalo o anadromos ermis k erxetai i afroditi ston krio. de 3erw an ayto einai kalo i kako.. etsi moy eipan k ofeilw na se enimerwsw astrika toylaxiston!
deyteron, extes 3erathika opote k xa8ika apo to blog. dikaiws..
triton, simera pali pswfaw sti doyleia giati kanw to teyxos martioy k exw ar8ro gia to rolfing - mia enallaktiki 8erapeia masaz - poy eprepe na tin dokimasw prin arxisw na grafw gia ayti. opote ayta einai ta kala toy epaggelmatos, giati gia mia fora otan oi alloi eixan meeting (you) egw imoyna 3apla.
tetarton, ais8anomai ligo apo soypa twra poy girisa spiti alla prepei na teleiwsw to ar8ro.. ouf
pempton kai teleytaioooo.. 8elw na blogarw.. an 3emperdepsw grigora desmeyomai..
elpizw na eisai kala..
filia k antapwdidw tin kali 3ekoyrasi (thx gia extes)
filia x

GouRouni said...

Καλησπέρα κουρασμένο.. (ακου μασαζ..)

Μου αρέσει όταν μου αναλύεις τα άστρα... ελπίζω να μείνει μόνο σε αυτό το επίπεδο και να μην μου ρίξεις καμία να δω αστράκια :P

.. εμ εγώ το έγραψα.. μη κοιμηθείς... αλλά δεν σε πρόλαβα :P

..δεν θα ζηλέψω που ενώ εγώ δούλευα και εσύ ήσουν ξάπλα.. δεν θα το κάνω.. δεν θα το κάνω.. (τώρα εγώ γιατί ζηλεύω;!!!)

.... είναι δύσκολα όταν παραδίδεις και σε πιέζει ο χρόνος...αλλά ακόμα και αυτό σου αρέσει :P

.. Μην δεσμεύεσαι για ένα post.. και μόνο που είσαι σούπα.. έχεις δουλειά να κάνεις... αλλά βρίσκεις χρόνο και διάθεση να μου γράψεις κάτι...πως να μην σε μελετάω μετά;... :)

μάκια.. :)