Thursday, March 08, 2007

Πάλι δουλειά;


ουφ.. βαριέμαι να πάω δουλίτσα...


δουλειά... sucks..

4 comments:

Blogaki said...

Επ!! Μια μερούλα έμεινε!!!Μη γκρινιάζεις γουρουνάκι!! :)

Σου'χω πει πόσο μ'αρέσουν αυτά τα γουρουνοσκιτσάκια;; :)))))

Αστάρτη said...

Γκρίνιες,ημέρα προπαρασκευή?
Eεεε..τι είναι αυτά?
Τις Δευτέρες δηλαδή τι θα κάνουμε?

Αν αρχίσει όμως αυτό το "αφήστε με κάτω απ’το πάπλωμά μου"...πφφφ..ούτε η Παρασκευή δεν παλεύεται!
Κουράγιο...έλα..σήκω..μπορείς..
Καλημέρα :)

bicoutti said...

Να το προσέξεις αυτό. Εγώ το έκανα για πλάκα στον εαυτό μου ένα πρωινό και μου έμεινε κουσούρι για καμπόσο... ουπςςς!

Τα γουρουνάκια εσυ τα σχεδιάζεις?

GouRouni said...

Blogaki... μια μέρα έμεινε αλλά δεν την παλεύω χαχα...

με 10 ώρες στην δουλειά... 1 ώρα γυμναστική... 1 ώρα μαγείρεμα.. έχω φτάσει στο σημείο να κοιμάμαι από τις 23.00 .. Η γιαγιά μου που είναι στα 82.. και κοιμάται στις 02.00... ευτυχώς που δεν μένουμε μαζί... να με ξενυχτάει....Πάει γέρασα :P ..και ναι μου έχεις πει πόσο σου αρέσουν.. αλλά μου αρέσει να το ακούω... συνέχισε ..συνέχισε :P

Αστάρτη... εγώ δεν είμαι ρατσιστής.. γκρινιάζω κάθε μέρα.. τι μόνο τις Δευτέρες..; Δεν είναι σωστό...

... bicoutti... εγώ το προσέχω.. αυτό δεν με προσέχει :P

Όχι τα γουρούνακια είναι από το web... δεν έχω ταλέντο στις τέχνες...αλλά τουλάχιστον έχω γούστο.. είναι γλυκούλικα γουρουνάκια...