Friday, March 09, 2007

Θάρρος ή Αλήθεια;

.. πάντα μου άρεσαν τα παιχνίδια... πάντα μου άρεσε η αίσθηση της εξερεύνησης ενός νέου κόσμου... μιας πραγματικότητας ή ακόμα και της φαντασίας... Κάθε παιχνίδι ήταν μια καινούργια εμπειρία .....είτε με τον ίδιο τον άνθρωπο, είτε - όταν με έπιανε το κακό μου - το παιχνίδι με τα ανθρώπινα αισθήματα...



.. Δεν ξέρω πόσες φορές αυτά τα παιχνίδια έχουν προξενήσει συναισθήματα αγάπης ή μίσους στους ανθρώπους δίπλα μου.. ενώ δεν μπορώ να παραβλέψω και το πόσες φορές έχω οδηγήσει τους άλλους στα όρια τους... Δεν το έκανα ποτέ με κακό σκοπό όμως... ποτέ δεν είχα διάθεση να βλάψω κανέναν...


.. Για ένα παράξενο λόγο ... όλες οι σχέσεις μου με τους άλλους είναι σε ακραία επίπεδα... και μάλλον η αιτία είμαι εγώ. Σύμπτωση που επαναλαμβάνεται διαρκώς.. παύει να είναι σύμπτωση... Το ακραίο δεν είναι φυσικά πάντα δυσάρεστο.. αλλά και χαρούμενο... Σε μια πεζή καθημερινότητα , όταν μπορείς να ξεπεράσεις τα όρια σου, μπορείς να δώσεις μια καινούργια διάσταση στην ζωή σου... να έχεις μια εξέλιξη...


.. Δεν μου αρέσουν οι μέρες που δεν αλλάζει κάτι.... που η μέρα περνάει χωρίς να αλλάξει κάτι.. ή τουλάχιστον να με ενημερώσουν ότι άλλαξε... Είναι τόσο μεγάλη η ανάγκη μου για αλλαγή που ακόμα και μια δυσάρεστη είδηση, δίνει ένα νόημα..


.. Κάποιες φορές έχω σκεφτεί πως θα ήταν η ζωή μου αν δεν έκανα τις επιλογές, που πάντα με οδηγούσαν σε ανατροπή...Δεν έχω μετανιώσει ποτέ για κάτι.. όσο και αν ακούγεται εγωιστικό... Πλήγωσα ανθρώπους και πληγώθηκα και εγώ...αλλά από άγνοια... Μου αρέσει να μην ξέρω και να μαθαίνω την ζωή... γι αυτό δεν μετανιώνω για τα λάθη μου.... με στεναχωρούν... αλλά μέχρι εκεί...

Δεν ξέρω αν το παιχνίδι μπορεί να είναι σήμερα το θάρρος ή αλήθεια... δεν ξέρω αν θέλω να παίξω με εσάς που διαβάζεται αυτές τις γραμμές... αλήθεια δεν ξέρω πόσο παίζω με τον εαυτό μου τον ίδιο...

Το τέλος δεν θα είναι μια προτροπή να ανοίξετε τον εαυτό σας σε εμένα.. ........όσοι είστε εδώ αυτή την στιγμή... το κάνετε ήδη ....έστω στο επίπεδο που επιτρέπει ο κάθε ένα σας...

Θάρρος.. ή Αλήθεια;.....

(... θα έχει και συνέχεια... και όχι δεν είναι απειλή Image Hosted by ImageShack.us)

8 comments:

Marilou said...

Αλήθεια.
Πρώτη.
Να την πεις
να την ζήσεις -
Γιατί θέλει θάρρος -
παρ'αυτα από μόνη της..
Σκιαχτικό.
χ

lll said...

Αλήθεια. Κι ας πληγώνει.

Blondie said...

Θάρρος, γιατί αξίζει..

Blogaki said...

Εεεεμμ...πρέπει να διαλέξω ένα μόνο;Και τα δύο!Μόνο το ένα δεν έχει καθόλου πλάκα!!!:)
(Και ναι, κέντρο δεν ψάχνω...Αγία Παρασκευή αν σου βρίσκεται τίποτα..!)

Gwgw said...

Μια το ένα, μια το άλλο. Εγώ πάντως με το πέρασμα των χρόνων έχω καταλήξει στο ότι η πολύ αλήθεια βλάπτει. Όσα λιγότερα ξέρεις τόσο καλύτερο είναι.

GouRouni said...

Marilou Μου αρέσει που είσαι εδώ.. είτε με αλήθεια είτε με θάρρος.. :)

Egw eimai auto Εσύ νόμιζα ότι θα μου τα έχωνες.. και μάλλον πρέπει να το κάνεις..

blondie Καλημέρα και από εδώ... τελικα ίσως είτε θάρρος ...είτε αλήθεια.. το παιχνίδι να είναι η ουσία και αυτό που αξίζει..

blogaki δεν θέλεις να σε περιορίζουμε έ;;;;; Έχω την εντύπωση ότι δεν θα γίνουμε γειτονάκια με τις περιοχές που διαλέγουμε :P

Γωγώ καλήμερα... :) εγώ ακόμα δεν έχω αποφασίσει... που θα πάει θα φτάσω σε κάποιο συμπέρασμα..(ελπίζω..)

bicoutti said...

Θάρρος! Γιατί και η αλήθεια θάρρος θέλει! Πόσες φορές θα το πούμε???????

μάκια σε όλους

GouRouni said...

Πολλες Πολλες Πολλες....γιατί εγώ είμαι και χαζό γουρούνι.. δεν τα πιάνω με την 1η :P