Thursday, March 08, 2007

1 Γουρούνι vs 7 Movies

Γενικά το 7 είναι το αγαπημένο μου νούμερο.. (έτσι και αλλιώς νούμερο είμαι από μόνος μου... αλλά γενήθηκα και 07 Σεπτ)

Μετά από την πρόσκληση της μικρούλας blogoulas .. ή αλλιώς blogaki , θα προσπαθήσω να αναφέρω τις 7 ταινιες που μου έχουν δώσει κάτι διαφορετικό.... Είναι και η πρώτη μου συμμετοχή σε κάποιο αντίστοιχο post...

Ειδικά επειδή πλέον δεν είμαι σε θέση για φιλοσοφικές αναζητήσεις, βαθύτερα νοήματα και ανακάλυψη της σκοτεινής πραγματικότητας, οι ταινίες που μου έρχονται στο μυαλό.. μάλλον είναι αθώες και ανέμελες...




lets see...


1.









2.







3.







4.







5.

The Nephew (1998) (Αυτή λογικά δεν θα την ξέρεί κανείς σας)




6.



Fight Club (1999)






7.



Frankie and Johnny (1991)

... και αν θέλετε.. μπορείτε να γράψετε και εσείς τις δικές σας... και ειδικά οι...

- η Αστάρτη (έλα έλα γράφε :))

- το...Ego Eimai Auto (να μάθω κάτι και για εσένα ε;..α καλό..)

- H Corallia :)

- To bicutti (αν βρεις 7 ταινίες με ποδηλάτο θα με εκπλήξεις :P)

και.....

- Η Mariloux.... (γιατί κυριώς μου λείπει κάτι.. όταν για μέρες δεν γράφεις τίποτα... είμαι χαζό ε;)

Αν δεν θέλετε ή βαρίεστε.. δεν πειράζει... εγώ έτσι και αλλιώς σας διαβάζω και σας παρατηρώ καθημερινά , ακόμα και χωρίς να ξέρω τις αγαπημένες σας ταινίες...:)

7 comments:

Marilou said...

hello hello!
distixws exw dei mono to dirty dancing kai to fight club kai den mporw na katalavw ti vrikes stis alles - prepei na tis dw..
prepei prepei na grapsw poli poli poli poli alla prepei kai na zisw na zisw na zisw - kai as exw 3exasei - kai eytixws gia na grapseis prepei na ziseis opote 8a anevasw keimeno lian sidomws. den exw prolavei na kanw tpt!! dropi moy..
den 3erw an exw 7 tainies.. katse na dw,
1. Amelie
2. Eternal Sunshine of a spotless mind
3. 2046
4. Billy Eliot
5. Hard Goodbyes my father
6. mm diskoleyomai - ehh.. Killing me softly
7. Politiki Koyzina kai na valw kai ena 8 twra poy to 8imi8ika..
great expectations - ekana ipervasi!!!
kai oxi den eisai xazooo
iposxomai ill be back graptws mesw blog..
filia - elpizw nasai kala
x

GouRouni said...

Μια χαρούλα είμαι... νομίζω... :)

Φιλάκια.. :)

Blogaki said...

Dirty Dancing...I love it!!!
"Frankie and Johnny (1991)..."
Για γουρούνι, είσαι πολύ ρομαντικός!!! Τη λατρεύω αυτή την ταινία!!! :)

bicoutti said...

ΟΚ! Μου αρέσει το θεματάκι! Προσεχώς...

Υ.Γ Με βοηθητικές ή χωρίς?????

lll said...

Eternal Sunshine of a spotless mind. Μια και μοναδική. Σαμπως θυμάμαι κι άλλες;

GouRouni said...

Blogaki μου.. απλά έχω κάποιες φορές τέτοιες κρίσεις.. αλλά δεν είναι κάτι σοβαρό... μετά το τέλος της ταινίας... γίνομαι πάλι μοχθηρό γουρούνι....

bicoutti

..χμμ δεν θέλω να σε περιορίζω και να σε πιέζω...άντε ακόμα; :P :P :p


ego eimai auto...

Εμείς οι δυο.. την vodka δεν μπορούμε να πετύχουμε.. όχι την ταινία.. Καλή διασκέδαση στην Πέγκυ Κουζίνα ...

An-Lu said...

Καλά...μνήμη χρυσόψαρου η δικιά μου....πάντως τα έγραψα!