Wednesday, May 30, 2007

ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ!!!


''





κάνω και για ταπετσαρία....

όποιος(Α) θέλει ένα γουρούνι σπίτι της... μπορούμε να της δώσουμε...

Ευκαιρία :P

Οι φωτογραφίες είναι κλεμένες από κάποιο blog, αλλά η κλέφτρα δεν θυμάται να μας πει ποιο είναι...

Αν εσύ που με διαβάζεις είσαι το θύμα.. ζητάω συγνώμη... αν δεν είσαι.... σταμάτα να διαβάζεις αυτές τις γραμμές...

Σταμάτα λέμε... για το θύμα είναι....

Αν είσαι το θύμα άσε comment με το blog σου... έχει βάλει και άλλα στο μάτι η κλέφτρα που ξέχασε να τα κλέψει στην 1η επίσκεψη!!!!

Μήπως τα ντολμαδάκια δεν ήταν τυλιγμένα σε φύλλο αμπελιού αλλά σε μαύρο;

Αυτά....

α ναι... σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες ζω.. και δεν έχω χαθεί από το internet, εκτός αν μου έχουν κλέψει τους κωδικούς και ποστάρει άλλος τώρα αντί για εμένα...!!!


Ποιός είμαι;;;

8 comments:

An-Lu said...

Αχ βρε γουρουνάκι! Ή έρωτες θα έχεις ή μπλόγκ...και τα δύο ΔΕΝ γίνονται!

JoaN said...

οεο?:P

seaina said...

Καλώς μας γύρισες!!!
Μια ταπετσαρία παρακαλώ!!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

Από αυτό

http://politicalzoostencils.blogspot.com/

Είναι ωραίο!
Οινκ!

avissos said...

αχ ερωτευμενάκι..πολύ χαίρομαι:γουρουνοκλεφτοbloggερωτευμένο πρώτη φορά γνωρίζω..
;)

mpiskotaki said...

Γουρουνάκι έγινες διάσημο! :)

nikosmihalakis said...

Αυτα ειναι ..!!>>!

blackwidow said...

Το γουρούνι κ αν το πλένεις....
το σαπούνι σου χαλάς....
Παρεπιπτόντως δεν εισαι μόνο εσύ, όλοι είναι γουρούνια....
ευχαριστώ το ξωτικό με τα μεγάλα αφτιά που μου το έμαθε.