Friday, May 04, 2007

Αλλαγές συναισθημάτων

... είχα αρκετές ημέρες να δηλώσω παρουσία... αλλά εδώ είμαι....

ναι... το γουρούνι ζει... δεν έγινε μπριζολίτσες..................

Οι τελευταίες ημέρες είχαν με λίγα λόγια

..έρωτα...

..ταξιδάκια...

..θάλασσα...

..όμορφες στιγμές...

..όμορφες φωτογραφίες...

..χαμόγελα...

Αυτά είναι και οι λόγοι που ουσιαστικά με έχουν κρατήσει μακριά από όλους μας... από εσάς...και από εμένα....

Πριν λίγη ώρα είχα μια παράξενη θα μπορούσα να πω συζήτηση..... σχετικά με το blog και τα comments που μπορεί να αφήσει κάποιος σε ένα κείμενο... σε μια σκέψη...σε μια περιγραφή. Υποθέτω γιατί δεν έχω κανένα φίλο blogger σε προσωπικό επιπεδο, ότι και εσάς όπως εμένα , σας επηρεάζουν τα σχόλια που μπορεί να αφήσει κάποιος... αλλά δεν ξέρω πόσο θα μπορούσαν να σας επηρεάσουν comments που δεν έχουν προορισμό εσάς, αλλά αγαπημένα σας πρόσωπα...

Παράδειγμα... πόσο θα σας επηρέαζε μια αρνητική κρίση ενός αγνώστου ατόμου στο κείμενο μου.... είτε με στόχο το κείμενο... είτε με στόχο το γουρουνάκι... ;

Δεν έχω παράδειγμα να αναφέρω για εμένα προσωπικά.....απλά μου έκανε εντύπωση, πόσο άσχημα επέδρασε στην ψυχολογία μου, η ανάγνωση ενός σχολίου , σε άτομο που συμπαθώ ιδιαίτερα...

Επειδή ποτέ δεν διαβάζω αυτά που γράφω για να κάνω καμία διόρθωση, ίσως να μην βγαίνει νόημα σε αυτά που σκέφτομαι... και σε αυτά που προσπαθώ να αποτυπώσω με γραπτό λόγο...( δεν έχω και ταλέντο σε αυτό.....ατάλαντο γουρούνι) , οπότε αν σας έχω μπλέξει συγνώμη...

Σήμερα η μύτη μου είναι βουλωμένη... ο λαιμός μου πονάει..... η σκέψη μου είναι μπλεγμένη... και τα συναισθήματα μου αλλάζουν κάθε 1 λεπτό.... Αν δεν ήμουν σίγουρα αγοράκι... τότε θα έλεγα πως είμαι σε αρχή περιόδου.... (φτου πάλι δεν θα κάνουμε έρωτα :P)

Έχω απορία... πως καταφέρνω να γράφω τόσες γραμμούλες χωρίς νόημα;... έχουμε ψυχίατρο στην παρέα... γιατί μάλλον θα τον χρειαστώ...

(επίσης αν έχουμε διαθέσιμη νοσοκόμα.. δεν θα πω όχι.... είμαι αθώο αρρωστούλι γουρούνι λέμε... :o )

Χμμ... τι διάθεση έχω τώρα... και τι συναίσθημα....;


γιατί η ζωή είναι τόσο δύσκολη....αφού είναι τόσο μα τόσο μικρούλα και σύντομη;;;;;;;

7 comments:

[Germanos] said...

Ειχα την ιδια εμπειρία (με τα σχόλια) πριν απο 3 μηνες.
Αντεδρασα υπερβολικά τότε.

Μην δινεις σημασία, δεν αξίζει , ενα κομμεντ είναι ....

GouRouni said...

αυτό προσπαθώ να κάνω.. απλά είμαι μπερδεμενογουρουνάκι ... θα μου περάσει :)

JoaN said...

μπερδεμενογουρουνάκι κατάλαβα αυτό που λες. Πιστεύω θα με πείραζε κι ας μην ξέρω κανένα από δω. Αλλά με δεύτερη σκέψη θα έλεγα ότι κι ο [germanos]:"Μην δινεις σημασία, δεν αξίζει , ενα κομμεντ είναι..." από ένα άτομο που δεν ξέρεις την κατάσταση στην οποιά βρίσκεται (στο μυαλό κ στην ψυχολογία), ούτε και ποια είναι τα κινητρά του!

Σίσσυ said...

We live in a free country και ο καθένας μπορεί να κάνει ότι σχόλια θέλει...το θέμα είναι πως συνήθως ένα σχόλιο το επηρεάζει η ψυχολογία, η διάθεση, οι προσωπικές εμπειρίες, ακόμα και η σχέση αυτού που το υποστηρίζει με τον συγγραφέα...Ακόμα ένα σχόλιο μπορεί εσύ που το διαβάζεις να το μεταφράσεις τελείως διαφορετικά από αυτόν που το γράφει...Συμβουλή: μην δίνεις σημασία σε σχόλια όταν είσαι μπερδεμένος...ή καλύτερα μην δίνεις σημασία σε σχόλια γενικά (εκτός αν είναι δικών σου ανθρώπων)!:)

Marilou said...

pio comment..
eeeela einai ageneia na mi mas lees twra..
na to moirasteis!!! ti parea eimaste totesss???
kai egw paraferomai kai to 3ereis.
zitw siggnwmi omws meta giati me peirazei kai tin idia.
wraia aytokritiki!!
me 3ereis!
filia!
kali 3ekoyrasi kai anarwsi!!
x

Anonymous said...

Άλλο μία αρνητική κριτική του κειμένου, και άλλο μια επίθεση κατά του γράφοντα. Το πρώτο είναι σεβαστό, γούστα είναι αυτά, το δεύτερο είναι προσβλητικό και θα ήσουν εντελώς γουρούνι αν δεν ένιωθες τον θυμό μέσα σου να οργιάζει.

Η κριτική πρέπει να γίνεται επί των ιδεών και όχι επί εκείνου που τις εκφράζει. Σωστόοοοοςςς;;;

Τώρα για προσωπική εμπειρία... δε θυμάμαι καμιά φορά να μου πει κάποιος 'ξέρεις το κείμενο σου είναι άχρηστο γι'αυτό κι αυτό τον λόγο'. Θυμάμαι μια-δυο φορές όμως να νιώθω κρύο ιδρώτα να τρέχει και την πίεση μου να ανεβαίνει, αλλά το ξεπέρασα σύντομα και τώρα ούτε που θυμάμαι το περιεχόμενο των σχολίων, ούτε ποιοί πούστηδες μου τα κάνανε!!

χε χε

seaina said...

Καλά το ότι είσαι ερωτευμένος τα μάλα, φαίνεται από τις ψυχολογικές σου μεταπτώσεις!!!
Καταρχήν εύχομαι να πέρασες όμορφα!
Επιπλέον θα συμφωνήσω με τη psychia ότι άλλο σχόλιο επί των γραφομένων και άλλο επί του γράφοντος!! Αλλά αν και υπάρχουν τέτοια περιστατικά, καλό είναι να τα αντιμετωπίζουμε με ψυχραιμία και να μηντα αφήνουμε να μας επηρεάζουν!
Φιλιά!