Wednesday, April 25, 2007

2 ταχύτητες

Το τελευταίο χρονικό διάστημα μπορεί να χαρακτηριστεί σαν διάστημα 2 ταχύτητων......

Η μια ταχύτητα είναι η γρήγορη... η δεύτερη... των χαμηλών ρυθμών...

Είναι πράγματι απίστευτο όταν είσαι σε καλή διάθεση, με ανθρώπους που περνάς όμορφα πόσο γρήγορα περνάει ο χρόνος... κάνεις μια αγκαλίτσα.... ένα φιλάκι και έχει περάσει μια ώρα.... μένεις με το χαμόγελο...

ξάφνου......

φτάνει η ώρα των υποχρεώσεων... δουλειά.. ευθύνες... άνθρωποι που περιμένουν πράγματα από εσένα.....και εκεί δεν περνάει η ώρα με τίποτα... μα με τίποτα..... Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει η δουλειά μου.... και μου αρέσει... και περνάω καλά... και γελάω συχνά με τα προβλήματα των άλλων (είμαι και γουρούνι... μην το ξεχνάμε...) αλλά όσο σκέφτομαι ότι δεν πλησιάζει η ώρα .....που κυλάει γρήγορα.... και εγώ είμαι σε ένα γραφείο με χαρτιά... με πιάνω να ξενερώνω... Έχω ανάγκη να είμαι με ανθρώπους που με κάνουν να χαμογελώ..περισσότερο από τα επενδυτικά σχέδια...


Κάποιες στιγμές με πιάνω να σκέφτομαι και το θέμα με τα email.... κάθως κάθε λίγες ημέρες υπάρχει και ένα email αποχώρησης..... Κάποιες φορές είναι ένα email που είναι γεμάτο και δικές μου εικόνες.... εικόνες χαράς με συναδέλφους.. πλάκας... λύπης.... αλλά τώρα τελευταία είναι απλά ένα email με άγνωστο αποστολέα.... Είναι η στιγμή που κοιτάς τους άλλους με απορία.. και σκέφτεσαι... ποιος να ήταν αυτός που φεύγει... και δεν έχεις ακούσει ποτέ το όνομα του....

Δεν είναι μακριά οι στιγμές που θα είμαστε σε κοινή παρέα με συναδέλφους και δεν θα γνωριζόμαστε.....

anyway δεν έχω διάθεση για άσχημες σκέψεις.....παρά μόνο για να προσπαθώ να διατηρήσω ισορροπία στις ταχύτητες γύρω μου....

Φιλάκια σε όλους... :)

10 comments:

Σίσσυ said...

Δύσκολα θα μπορέσεις να βάλεις όλα τα πράγματα στη ζωή σου να τρέχουν με μία ταχύτητα...Αλλά ακόμα και αν τα καταφέρεις είσαι σίγουρος πως θα σου αρέσει; Πόσο θα εκτιμήσεις μια στιγμή χαλάρωσης αν όλη μέρα είσαι χαλαρός, ή μια έντονη στιγμή αν όλη σου η μέρα τρέχει με πρώτη;

bicoutti said...

Είμαστε μια μεταβατική γενιά που της πλασάρουν κάθε τόσο νέα μοντέλα ταχυτήτων. Εγώ διαλέγω ένα όχημα που να παίζει καλή μουσική να χωράει μπόλικη παρέα, να πηγαίνει παντού κι ας πηγαίνει και με πρώτη.
:-))))

Unknown said...

Αχ, δεν ξέρεις πως σε καταλαβαίνω...
Έχω την τύχη να κάνω για δουλεία αυτό πάντα ονειρευόμουν και είναι η πρώτη φόρα που φεύγω από το σπίτι να πάω στην δουλεία και νιώθω σφίξιμο...

Άσε που σε μας παίζουν ταξιδακία στο εξωτερικό , και ένω πρώτα τα περιμένα με τρέλα, τώρα όταν γίνεται η ανάθεση τρέμω μην είμαι εγώ αυτή που θα πρέπει να φύγει...

Ευτύχως αύριο έρχεται η μεγάλη φυγή για μερικές μερούλες...

Κουράγιο ερωτευμένο γουρανάκι :)

sunday said...

Ρε γουρούνι, άσε τις άσχημες σκέψεις και γύρνα στις αγκαλιές και τα φιλάκια. Σε ότι αφορά τις ταχύτητες συμφωνώ με τη σίσσυ

Αστάρτη said...

Ωχ...είχα καιρό να έρθω σπίτι σου, και δεν ήξερα πως παίζουν καρδούλες.
Ερωτευτήκαμε γουρούνι;
Τι καλα! :)
Καλά σου λένε τα παιδιά..δεν χωράνε τώρα άσχημες σκέψεις.
Φιλιά

Anonymous said...

Καλησπέρα!
Ήρθα να αφήσω μια γουρουνιά ή ένα νέο... όπως το πάρει κανείς!
Πρόκειται για το 2ο παρτι των bloggers.
Πληροφορίες εδώ:
http://greekbloggersparty.wordpress.com/

Να είμαστε όλοι εκεί!
Φιλιά σε όλους :)

Aggelos Spyrou said...

Ρελαντί φίλε... Ρελαντί...

seaina said...

Άσε τις "γουρουνιές" και ζήσε τον έρωτά σου!!!
Φιλιά και καλό μήνα!

Marilou said...

Που είσαι εσύ??
τι δυο ταχύτητες?!
Νομίζω έχεις βάλει Auto Pilot εσύ και μας άφησες μόνους!
Γύρνα πίσω!!!!!!!!!!!
Γουρούνι!
Ε. Γουρούνι.
Γουρουνάκι!!
:)
Φιλιάααααα
χχχχ

GouRouni said...

Τελικά το συμπέρασμα είναι ένα...

Πρέπει να μάθω να οδηγώ... δεν γίνεται αλλιώς...