Tuesday, March 13, 2007

Number 23 [The truth will find you]




Number 23




Release Date:23/02/2007 USA/ 29/03/2007 Greece
Genre:Drama / Mystery / Thriller
Tagline:The truth will find you.
Plot Outline:A man (Carrey) becomes obsessed with a book that appears to be based on his life but ends with ........
Plot Keywords:Psychological Thriller




Trailer ....

Προσωπική άποψη.... χωρίς να σας αποκαλύψω τίποτα... αξίζει μια βόλτα από το cinema,όταν έρθει Ελλάδα.. Ο Jim Carey σε μια εντελώς διαφορετική ερμηνεία από τις προηγούμενες... και 2 ώρες που θα είναι ευχάριστες για όσους συμπαθούν τα ψυχολογικά θρίλερ.. Στην μέση η ταινία κάνει μια κοιλιά και γίνεται βαρετή... αλλά το τέλος είναι καλά σχεδιασμένο.. και σου αφήνει καλή αίσθηση όσο και αν το τέλος είναι......η συνέχεια στο cinema :P

14 comments:

bicoutti said...

Ααααα! Δεν παίζω! Δε μας λες πως θα γίνει να το κατεβάσουμε κι εμείς να το απολαύσουμε με την ησυχία μας στον καναπέ μας;
Ε; Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό γουρούνι;;;;;;;;;;

P.S Μοναχούλι ΚΑΙ χαρούμενο δε γίνεται δηλαδής;

Καλό βραδάκι

GouRouni said...

.. ε οι περισσότερες ταινίες κυκλοφορούν στο internet.. άλλες σε καλή ποιότητα..άλλες όχι...άλλες με υπότιτλους...άλλες όχι... αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό..

Πχ.. σου λέει ο άλλος... πάμε να δούμε το "300" ???... και εσύ απαντάς... "όχι μωρέ.. το είδα χτες σε dvd..."

To internet αποξενώνει τους ανθρώπους :P

.. ε γίνεται;;;...είμαι και μοναχούλι.. και λυπημένο.. και γουρούνι... τα 3 κακά της μοίρας μου

Μάκιαααααααααααα :)

Marilou said...

lipimeno? mono? giati?
maresei to tainiaki - 8a to xtipisw
x

GouRouni said...

Μόνο.. γιατί μόνο είμαι εδώ και καιρό.. με έχουν πιάσει τα υπαρξιακά μου.... Λυπημένο.. γιατί πολλά πάνε στραβά.... αλλά που θα πάει θα φτιάξουν...

Ναι δεν είναι άσχημη ταινία... να την δεις... Τέλος Μαρτίου θα παίζει.. 29/03

Μαριλού... είσαι γλύκα :)

proserpina said...

Τι λες! Ο Κάρεϊ σε δραματική ερμηνεία - sounds interesting! Στη 'Λιακάδα' μου άρεσε πάρα πολύ, όταν αρχίζει όμως τις γκριμάτσες μου 'ρχεται να του ρίξω καμια μπούφλα.

Καλώς σε βρήκα cochon!

GouRouni said...

...στην συγκεκριμένη ταινία δεν υπάρχουν γκριμάτσες και άλλα χαζοχαρούμενα...είναι καθαρά δραματικός ρόλος... και καλή ερμηνεία... αν και κυρίως σε καλό σενάριο είναι βασισμένο..

Εγώ είμαι το le petit cochon.. χεχε...

welcome :)

pietà said...

Ψυχολογικό θρίλερ ακούω... Κάρευ? Άλλο κι αυτό... Θα το επιδιώξω και θα ενημερωθείς πάραυτα... Εγώ και αυτού του είδους οι ταινίες έχουμε πολύ καλή σχέση!

Blogaki said...

Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!!Και τον Κάρεϊ τον λάτρεψα μετά την "Λιακάδα". Θα πάρω την pieta και θα πάμε (αυτή δεν το ξέρει ακόμα, αλλά δεν πειράζει!).

Κι είσαι λέει λυπημένο και μοναχούλι; Χμμμ...δεν το είχα καταλάβει.. :(

Αστάρτη said...

Η ταινία φαίνεται τουλάχιστον ενδιαφέρουσα. Και ο Κάρευ τα κατάφερε με την ανατροπή απο κωμικό σε δραματικό ρόλο.
Θα την τιμήσουμε!

Ξέρεις πόσο γρήγορα κάνουν ολα κύκλο στη ζωή μας;
Τα καλύτερα έρχονται..think pink..pink pig :)

Trilian said...

αχ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά έχω κάνει πρόγραμμα για άλλες ταινίες τώρα... κάπου θα την χωρέσω και αυτή που θα μου πάει ;)

*...Nantia...* said...

Ναι καλάααα θα την κατεβάσουμε και μεις για να δεις τώρα!Άντε μην σε καρφώσω για τις παρανομίες σου... :)

GouRouni said...

... και blogaki και pieta μαζί ε... και να είναι χάλια η ταινία..ε; Μην προσπαθείς να σπάσεις το κοινό μέτωπο που έχουμε εναντίον σου blogaki.. (λεπτομέρια το ότι είστε φίλες :P)

Αστάστη.. πολύ ροζ σε βλέπω.. :P

Trilian.. hellooooo :) Χωράει καλέ... 29/03/2007 βγαίνει ελλάδα.. μέχρι πότε έχεις φτιάξει πρόγραμμα;.. Τελικά ισχύει ο καφές για το τέλος Αυγούστου 2008? :P (πλάκα κάνω ε;)

Nantia μη με απειλάς :P εξάλλου εγώ είμαι νόμιμο.. μέχρι usa.. (άνω κυψέλης) είχα πετακτεί να την δω.. και... επέστρεψα... :P

GouRouni said...

ναι.. σου είχα δώσει άλλη εντύπωση..??? άσε που μόλις κατάλαβα ότι έτσι όπως δουλεύουμε.. ποτέ δεν σε βρίσκω online .. και στεναχωρημένο τώρα :P

Blogaki said...

Μη στεναχωριέσαι γουρουνάκι! Θα συντονιστούμε κάποια στιγμή!! :)