Wednesday, March 14, 2007

Δολοφόνοι των χοντρών .. διαιτολόγοι !!!!

...η αλήθεια είναι ότι την διαιτολόγο μου, την Μαρία την λατρεύω... ότι και να της ζητήσω μου το φτιάχνει.. στο σπίτι έρχεται συνήθως με γλυκά... ξέρει ότι είμαι καλό γουρούνι και δεν κάνω παρασπονδίες.. (καλά εκτός από ποτά.. πολλά ποτά... και μερικές βόλτες σε ταβέρνες για κρασάκια...κλπ κλπ :P ....αλλά με μέτρο...)

..σε γενικές γραμμές για όσους θέλουν να χάσουν βάρος είναι η καλύτερη λύση... (όχι η Μαρία .. αλλά γενικά ένας διαιτολόγος..) ώστε να προσαρμόσουν τις γευστικές τους ανάγκες και το πρόγραμμα της ζωής τους, με το όσο το δυνατόν καλύτερη διατροφή.. Δεν ξέρω αν έχει σημασία ο ίδιος ο διαιτολόγος ή οι γνώσεις του, γιατί μόνο με την Μαρία έχω συνεργαστεί... Γενικά με συμπαθεί.. και ειδικά όταν δεν της λέω τις απόψεις μου για τον γάμο... είμαι ο αγαπημένος της μαθητής.. πελάτης..ασθενής.. φίλος..όπως θέλετε μπορείτε να το πείτε...

Σήμερα όμως .. την μέρα της μπριζόλας... πάλι με μαρούλια και γιαούρτι θα την βγάλω.. ???αίσχος.. αδικία.. ου ουυυυ 666..... φονιάδες των χοντρών διαιτολόγοι... οε οε οε ..!!

Χαχαχα....

Γενικά δεν θέλω να είμαι ένα γουρούνι σε τέλεια κατάσταση... απλά να είμαι στα φυσιολογικά μου.. γιατί μετά το ατύχημα του μπαμπά μου, είχα πάρα πολλά κιλά... τα οποία η Μαρία τα εξαφάνισε...

Το μπλεγμένο νόημα από όλα αυτά... είναι, ότι πολλές φορές... έχουμε ανάγκη να μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε καταστάσεις από πολύ απλές όπως είναι το βάρος... (για εμένα ήταν απλό τελικά) ή πιο σύνθετες ψυχολογικά .... Σε αυτό μπορεί να έχουν συμμετοχή ειδικοί.. ή απλά και φίλοι...

Η ζωή είναι μικρή.. και καλό είναι να μην την αφήνουμε να περνάει.. χωρίς να μετέχουμε ενεργά σε αυτή....

(blogaki μου έχεις δίκιο... τους μπερδεύω όλους τελικά...)

9 comments:

bicoutti said...

Ψιτ! Όλα καλά ή να βάλω τις φωνεεεεεεεεεεσσσσσσσ?
:-)))

GouRouni said...

αμέ αμέ... γιατί να με μαλώσεις όμως πάλι;;;;

Αστάρτη said...

Στα συνθετα ψυχολογικά βάρη ψηφίζω φίλους και πάλι φίλους!
Οι ειδικοί είναι για άλλα..χάσιμο βάρους ας πούμε.
Κι αφού είσαι καλά... τέλεια! :)

Marilou said...

ax kai egw se diaita-diatrofi eimai.. mi to skeftesai giati meta 8a peis ki allo!!
heheheheh
koita, twra poy megalwnoyn kai oi meres 8a exeis alli dia8esi kai 8a papseis na'xeis dia8eseis melagxolikes kai monaxikes.. gke gke?
filia - kalinixta
x

pietà said...

Εφόσον ξέρουμε ότι χρειαζόμαστε βοήθεια (είτε από φίλο είτε από ειδικό) προκειμένου να ξεπεράσουμε κάτι, την μισή διαδρομή την έχουμε κάνει. Το δύσκολο είναι να εκφράσουμε την ανάγκη για συμπαράσταση... (είπα να τους μπερδέψω ακόμα λίγο)

bicoutti said...

Καλημέρα! Δε μαλώνω εγώ βρε! Μπλοφάρω. Απλά μου φάνηκες προβληματισμένος κομματάκι, κι εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις θέλω να μου βάζουν και καμιά φωνή!
Μπου!

Blogaki said...

Θα συμφωνήσω με την πιετά (ακόμα προσπαθώ να σπάσω το μέτωπο!!). Το να κατανοήσεις ότι έχεις ανάγκη για βοήθεια είναι το πιο καθοριστικό βήμα. Μετά τα υπόλοιπα είναι εύκολα!
Καλημέρα!

bicoutti said...

Oh, yes indeed! Το τειχάκι το έσπασα πρόσφατα και παρόλο που νόμιζα ότι θα αισθανόμουνα μεγάλη ντροπή, θα έπεφτα στα ματια όλων όσων νόμιζαν πως ήμουν απάντα δυνατή και θα τους απογοήτευα, τελικά αισθάνθηκα μεγάλη ανακούφιση.
Κι εκείνοι το ίδιο νομίζω!

Παχουλός... said...

Και οι παχουλοί έχουν ζωή...
www.paxoulos.blogspot.com