Monday, April 09, 2007

Εφημερίδα DAILY BLOG

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Το παραπάνω βγήκε σε μια στιγμή βαρεμάρας... και είναι η πρώτη συλλεκτική έκδοση της.... daily blog :P

Τα άτομα που έχουν μπει πρωτοσέλιδο (χωρίς την έγκριση τους ... όπως επιλέγει να κάνει κάθε σωστός δημοσιογράφος) είναι


Natalia http://kittenstories.blogspot.com
Joan http://sozjo.blogspot.com
Confused Girl http://fairy-thinks.blogspot.com
Proserpina http://persephoni.blogspot.com

.. ε και εγώ

Guest Star ο Θέμος... γιατί ένας Θέμος αποτελεί από μόνος του είδηση...

Αν θέλετε να δείτε την βάση της εφημερίδας από την οποία προέκυψε το παραπάνω

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

30 comments:

mpiskotaki said...

..Φοβάμαι να δω το επόμενο τεύχος! Very well done γουρουνάκι :p

GouRouni said...

Μην φοβάσαι.. έχω καλές φωτογραφίες σου :P :P :P

mpiskotaki said...

Να σου δώσω την συνταγή μου να την βάλεις δίπλα; :p

GouRouni said...

Ναι αμέ... θα σε βάλω στην στήλη με τα γλυκά :P

mpiskotaki said...

Ok :p

Georgia said...

Συγγνώμη αλλά εγώ που είμαι??? Δε με βλέπω στο πρωτοσέλιδοοοοοο!!!! Ελπίζω να φταίει ο δαίμων του τυπογραφείου για την παράλειψη! :P

GouRouni said...

Εσύ κάνεις παρέα στο μπαμπά..είσαι busy... Στην επόμενη έκδοση θα έχουμε αποκαλύψεις :P

Anonymous said...

sehr gut η εφημερίδα σου
Γραψε με συνδρομητή bitte

(Ασχετο - Νομίζω οτι έχουμε μια ψιλοσυγγένεια με την έννοια του γερμανος = γουρούνι που επικρατει απο το Β' παγκόσμιο πόλεμο)

GouRouni said...

έχουμε και δεύτερη... eimai.germanos.de

Η ip μου.. που θα δεις και στα στατιστικά σου γιατί πριν λίο μπήκα στο blog σου.. είναι

eimai.gourouni.eu

:P

Aggelos Spyrou said...

Αγαπητό γουρούνι, μια παρατήρηση:

Καταγγέλω τον eimai.germanos.de και την georgia διότι επενέβησαν στα σχόλια και σου διέκοψαν τη συνομιλία με το mpiskotaki (την οποία και παρακολουθούσα με αγωνία!)... 0:Ρ

Χρόνια Πολλά !!!

ο:)

seaina said...

Μου θυμίζεις τα παλιά τα χρόνια που φτιάχναμε τις σχολικές εφημερίδες :-)
Χαχα!

JoaN said...

xaxaxaxaxaxa teleio! poy ypografw? :P

JoaN said...

(a k ksexasa to syneirmiko song ths meras: dee metaniwwnww poy agaphsaa esenaa monooo dee metaniwnww poy mono esena agapww salalalaa)

GouRouni said...

Άγγελε... απλά μαζεύω υλικό για να σας ξεσκεπάσω :P


seaina Λες να το έχω απωθημένο;... Να φτιάξουμε και 15μελές;

Joan δεν χρειάζεται.. είσαι επίτιμο μέλος :P :P

callista said...

Gourouni adapodidw ta xronia polla! :)

*...Nantia...* said...

super vgike telika :)

pietà said...

Χμμμμ... Ενδιαφέρον, δεν μπορώ να πω.... Χρόνια πολλά! Και αναμένουμε τα επόμενα τεύχη... (πρόσεχε τι θα γράφεις!!!!)

GouRouni said...

@callista

έχεις εξαφανιστεί εσύ :) Καλημέρα

@nantia

φιλάκια nantia-ponaei-to-kefali μου :) πλακίτσα είχε :P όχι το κεφάλι... το post :P

@pietà

σιγά μην προσέχω τι θα γράφω.. όλα θα τα πω.... :P (καλά αν δεν ξέρω να τα πω θα τα κατασκευάσω...:P)

Natalia said...

ρε γουρούνι...
καλά ρε, δεν ντρέπεσαι να με βγάζεις πρωτοσέλιδο ξώβυζη;;;;;;;;;
θες να πάρει ο πατέρας μου την καραμπίνα και να μη μείνει ρουθούνι στα blogs;;;
άσε που μετά από αυτό το εξώφυλλο θα μου ζητάνε όλοι το τηλέφωνό μου...:Ρ

GouRouni said...

Ναταλία.. εγώ δεν ξέρω τίποτα.. αυτή είχα αυτή έβαλα... :P

Εξαλλου εγώ δεν θα πω ότι το τηλέφωνο σου είναι 210822534Χ (το τελευταίο νούμερο βρείτε το μόνοι σας :P)

Anonymous said...

Χαχαχα

φοβερό! Περιμένουμε τα επόμενα τεύχη με αγωνία

Anonymous said...

Πολύ έξυπνη ιδέα Γουρούνι. Μπράβο! Αναμένουμε τα επόμενα τεύχη.

Marilou said...

χαιρετώ..

Unknown said...

Αντε gourouni με το καλό και μεγαλοεκδότης...σλουρπ γλείφω λίγο για να με βάλεις εξώφυλλο με το κορμί του Σπαλιάρα...
γίνεται ε;
φανταστικό γουρούνι;

Aggelos Spyrou said...

narita!!! Μην τον γλυφεις! είναι ένα ... γουρούνι!!! Είναι η Τατιάνα των blogs...

Natalia: Έχεις κάνει σιλικόνη? 0:Ρ

Gourouni: Είσαι πολύ γουρούνι!!! 0:)

elena said...

μπορω να γινω συνδρομητης???
εμπνευσμενο!!!

GouRouni said...

@zoi20 και Hgemonida

Ζωή ελπίζω να μην σας απογοητεύσω :P

@Marilou

Μου λείπεις εσύ... δεν με αφήνεις να σε μελετάω :)

@Narita

Τι καλύτερο έχει αυτός ο Σπαλιάρας από εμένα;;;;;... Δεν με λέει τσάμπα η Nightstorm αρσενική πουτανίτσα.. εμένα θα βγάλω :P

@Aggelos Spyrou
Ακριβώς... είμαι η Τατιάνα με κουσκους το μεσημερί.. σε συσκευασία μικρούτσικου

Natalia: Έχεις κάνει σιλικόνη? 0:Ρ

αφηνω το ερώτημα σου γιατί το έχω και εγώ απορία...

Natalia έχεις κάνει τέτοιο πράγμα; Έλα να σε τεστάρουμε :p



@elena

Έλενα.. ναι.. ειδικά για εσένα σήμερα... ετοιμάζω την στήλη γάμου...

Δεν νομίζεις ότι μπορείς να το αναλάβεις;... Διορία.. μέχρι τις.... 30... του μήνα

Τι γουρούνι που είμαι ;;;; χο χο χο :P

elena said...

τρεχουμε τωρα τρεχουμε εχω αναλαβει στηλη και τι στηλη για γαμους!!!! τιμη μου γουρουνι να γινουμε συνεργατες!!!

Anonymous said...

Γεια σου καλό γουρουνάκι ήρθα να δω το σπίτι σου και μου φάνηκε πολύ καλό ...τα ξαναλέμε

BushidoCougar said...

Χαχα, πανέξυπνο ρε φίλε! Δε μου λες, πως μπορώ να γίνω συνδρομητής; :)