Saturday, April 07, 2007

Που είναι η σούβλα οέο;



... και έφτασε το Πάσχα....

Είναι από τις γιορτές που με αφήνουν εντελώς αδιάφορο... Εκτός από το γεγονός ότι δεν είμαι θρήσκος και όχι σε επίπεδο αθεϊσμού, αλλά αδιαφορίας για τα κοινά της εκκλησίας, δεν βρίσκω και εορταστικό νόημα...

Μου αρέσουν πάρα πολύ τα Χριστούγεννα,με τον στολισμό σε σπίτια και καταστήματα, όπου υπάρχει μια ατμόσφαιρα..., η Πρωτοχρονιά γιατί δημιουργεί (ψευδείς τελικά) ελπίδες ότι θα επέλθει μια ριζική αλλαγή, σε οτιδήποτε μας απασχολεί, οι απόκριες... κλπ

Στο εορτασμό της Ανάστασης... δεν βρίσκω κάτι ενδιαφέρον....

οι λόγοι...



Ποτέ δεν ήμουν οπαδός του οικογενειομαζέματος. Με το ζόρι με πηγαίνουν σε γάμους, βαφτίσια κλπ Είναι πολύ καλό να έχω ξαδέρφια... 1α ... 2α.. 85α αλλά δεν είμαι δεμένος συναισθηματικά με κανένα


Ποτέ δεν ήμουν οπαδός της παραδοσιακής μουσικής και ότι παίζεται αυτή την περίοδο. Είναι ενοχλητική μουσική για τα αυτιά μου... και μπορώ να πω ότι με χαλάει.. Καλό να υπάρχει, αλλά πρέπει να είμαι εγώ πρώτο τραπέζι πίστα... με απέναντι το κλαρίνο; (και δεν είναι καν ο Γιώργος Μάγκας.. αλλά μια Φιλιώ Πυργάκη - καλά αν ζει αυτή... απορώ που θυμίθηκα το όνομα αυτό - Γιατί ξέρω εγώ αυτά τα ονόματα; ανατρίχιασα... )



Όλοι μου οι φίλοι την έχουν κάνει για επαρχία... για χωριά... βουνά και πεδιάδες... και με άφησαν μόνο στην Αθήνα.. Εγώ επιμένω... καλύτερα σουβλίζεις στη Σαντορίνη... στη Πάρο.. στη Μύκονο.... αλλά δεν πειράζει..... θα μείνω εδώ και θα πρήζω εσάς !!!!!!!!!!

Δεν μου αρέσουν τα κόκκινα αυγά... ούτε τα πράσινα ...ούτε τα μπλε... το ξέρεις πως πεθαίνω για τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρουχά σου... με φέρνουν πιο κοντά σου... ουπς... λάθος.... αυτό είναι Καρβέλας.. και ναι.. ούτε αυτό τοτραγούδι έπρεπε να υπάρχει καταχωρημένο ως πληροφορία στον εγκέφαλο μου....

Έλεγα λοιπόν ότι δεν μου αρέσουν τα κόκκινα αυγά.. το κοκκορέτσι... οι σούβλες.. οι κροτίδες... πραγματικά τίποτα....

Αν σε αυτά προσθέσουμε ότι δεν έχω οικογένεια, παιδάκια κλπ , δηλαδή να έχω ένα επιπλέον ερέθισμα ώστε ακόμα και αν δεν μου αρέσει αυτός ο εορτασμός, να προγραμματίσω κάτι για να περάσουν καλά αγαπημένα μου πρόσωπα.. γιατί να ασχοληθώ;

Τελικά το μοναδικό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι για αρκετές ημέρες χαλαρώνουμε εκτός εργασίας.... Δεν είμαι σε επίπεδο να μην το θεωρώ αυτό σημαντικό .. καθώς αναγκαστικά είμαι απόλυτα περιορισμένος στην εργασία και πιεσμένος θα έλεγα....οπότε είναι ευκαιρία για λίγη χαλάρωση


Με την ευκαιρία χαλάρωσης το έριξα και στις ταινίες Η πιο πρόσφατη που είδα πριν μερικές ώρες ήταν το Deja vu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Επειδή είναι παλιότερη ταινία ίσως να έχει ήδη βγεί στα videoclub... ή να βγει το επόμενο διάστημα... Ενδιαφέρουσα ταινιούλα... Δεν θα μείνει στην μνήμη σας τα επόμενα 2 χρόνια... αλλά για τις επόμενες 2 ώρες είναι καλή επιλογή....

Υπάρχει ένας ακόμα λόγος που είμαι σε καλή διάθεση... αλλά τώρα πάει ταξίδι... οπότε.. καλό ταξίδι :)

No comments: