Friday, March 30, 2007

Άγνωστοι άνθρωποι..

... είναι όλοι...

αυτοί που δεν ξέρουμε... αλλά και αυτοί που νομίζουμε ότι ξέρουμε...

Παράξενο...

καταλαβαίνω γιατί θα μπορούσε να με πειράζει οτιδήποτε,από κάποιον που (νομίζω ότι) ξέρω.....

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί με πειράζουν τόσα από εσένα που δεν σε ξέρω.....

Μην προκαλείς το άγνωστο να σε πλησιάζει μικρό γουρούνι.... μου λέει μια φωνή μέσα μου...Αν μπορεί να σε επηρεάζει τόσο πολύ από μακρία... σκέψου να είναι δίπλα σου....

...μάλλον την γλίτωσα.. ουφ :)

5 comments:

bicoutti said...

χαχαχαχαχαχααααααα!!!!
Έτσι γελάει το άγνωστο μαζί μας όταν νομίζουμε ότι του ξεφύγαμε!
:-)))

GouRouni said...

αχμ... με βάζεις σε σκέψεις..

τσου.. κλείνω αυτάκια.. ματάκια..

nice :P

proserpina said...

Τί έπαθες cochon; Ποιός σε πείραξε; (μου αρέσει να το παίζω υπερασπιστής των αδυνάτων loool)

Ε, αφού μάλλον τη γλύτωσες...ok

seaina said...

Κοίτα να δεις που κι εγώ είμαι άνθρωπος που επηρεάζεται από ανθρώπους που δεν ξέρω καθόλου ή λίγο..
Είναι ανασφάλεια μάλλον αυτό.
Καλό ΣΚ!

Marilou said...

?!
Καλημέρα..
χ