Sunday, February 11, 2007

ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

.. μερικές φορές είναι δύσκολο να καταλάβεις πως μπορεί να σκεφτεί κάποιος

παράδειγμα..

εγώ είμαι 31 ετών... (07-Σεπτ-1976) ...

Αν υποθέσουμε ότι θέλω να κάνω μια σοβαρή σχέση στην ζωή μου, ένα φυσιολογικό πλαίσιο γνωριμίας δεν είναι 2-3 έτη; Υποθέτουμε στην συνέχεια ότι με κάποιο τρόπο πείθω τον εαυτό μου ότι μπορεί να παντρευτεί.. και να κάνει οικογένεια και παιδάκια.. (πράγμα που είναι αδύνατο.... γιατί εγώ είμαι εντελώς ανώριμος ακόμα....) Ταυτόχρονα, επειδή η εργασία μου, δεν προσφέρει ούτε μεγάλες οικονομικές απολαβές.. αλλά και είναι μέρος της ελεύθερης αγοράς, σίγουρα θα χρειαστεί μεγαλύτερες προσπάθειες και εκεί..

Έτσι αν βάλουμε κάτω τα δεδομένα έχουμε...

2-3 χρόνια γνωριμίας...
1-2 χρόνια σταθεροποίσης εργασίας..
2-3 χρόνια για να υποθέσουμε ότι οριμάζω...

Δεν θα το δω σαν αρθροισμα... καθώς μπορεί να γίνουν και ταυτόχρονα..αλλά να υποθέσουμε ότι θέλει 5 χρόνια όλο αυτό...

Τώρα... στα 31 5 χρόνια... πάμε 36...

Ναι άλλα η γυναίκα δεν πρέπει να είναι και 10 χρόνια τουλάχιστον μικρότερη όταν θα το αποφασίσουμε αυτό; Όταν θα είμαι 36.. θα έχω γυναίκα.... 36? πότε θα κάνουμε παιδί... και πόσο σύντομα θα φτάσει στην εμμηνόπαυση;... no no no.. μακριά από εμάς...

Έτσι η κοπέλα υποθέτουμε ότι θα είναι 25 - 26....

Συνεπώς η ίδια κοπέλα σήμερα.. είναι περίπου στα 20...

ε... ορίστε γιατί συνέχεια την πέφτω σε 19χρονα.. 20χρονα... Δεν φταίω εγώ... το πεπρωμένο είναι έτσι

χαχαχα Τι γουρούνι που είμαι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

No comments: