Saturday, February 10, 2007

Συμπεράσματα...

Για λίγες μέρες θα μείνει στην αφάνεια το blog... υποθέτω για 6-7 μέχρι τα πράγματα να ηρεμίσουν Είναι καλό και για εμένα, αλλά και για όσους θα μπορούσαν να επηρεάσουν...

Το συμπέρασμα που έχει βγει αυτές τις ημέρες.. και αυτές τις ώρες είναι ότι μερικές φορές προσπαθούμε να κάνουμε τον εαυτό μας να πιστέψει ότι όλα είναι μια χαρά, ακόμα και όταν δεν είναι. Πιθανότατα να είναι αυτοάμυνα , απέναντι σε αυτά που μας πονάνε ή μας ενοχλούν

Η ζωή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα συνεχιστεί.... καλές αναμνήσεις θα μείνουν... τα άσχημα θα ξεχαστούν... και όλα θα πάνε καλά... αυτό είναι η αλήθεια... Το ψέμα είναι ότι σε αυτά , δεν θα πειράζει το μικρό γουρούνι, που συγκεκριμένοι άνθρωποι δεν θα είναι κοντά του για να τα μοιραστεί

Δεν έχει σημασία όμως... ο κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ανάγκες.. και αυτές είναι σεβαστές... όποιες και αν είναι αυτές...

Είναι μάλλον η τιμωρία από τον θεό... ή από την Χριστίνα.... Επειδή έχω κάνει πολύ χειρότερα...μου την πέφτει ο θεός άσχημα.. (η Χριστίνα δεν μου την πέφτει...) αλλά δεν πειράζει...

Λυπάμαι το επόμενο θύμα ... και αυτό είναι κακό σημάδι...

Μέχρι τώρα ήμουν της λογικής no mercy...... γιατί πάω να νιώσω συναισθήματα λύπης;

Πρέπει να συνέλθω γρήγορα..

"Αν χρειαστεί να αγαπήσεις κάτι στην ζωή σου, αγάπα μόνο τον εαυτό σου..... θα είναι πάντα δίπλα σου... μέχρι το τέλος.. "

Gourounos

No comments: