Thursday, February 01, 2007

Η ΜΟΔΑ ΣΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΤΟ 2007...

.... είναι χάλια χάλια χάλια χάλια...

πήγαμε όλο χαράαααααα να πάρουμε νέα γυαλάκια στο μικρό γουρούνι...(εμένα...)

εγώ είχα τις επιφυλάξεις μου.... Είναι δυνατόν να υπάρχουν γυαλάκια για τόσο άσχημο γουρούνι;

Τελικά.... δεν πήρα...

Έγιναν 30 δοκιμές... από διαφορετικά γυαλιά... , από φτηνά των... 160 ευρώ... μέχρι τα ακριβά των 600.... και σε όλααααααα είχα 2 βλαμένα να με κοιτάνε και να γελάνε!!!!!

Τι ροζ με στρασάκια μου έδωσε ο πωλητής.... τι... jackie kennedy ωνάση με έκανε... και να μου βάζει ότι πιο extreme είχε... και να αναφωνεί.... αχ όχι.. όχι αυτό.. κάτσε να σου δώσω ένα άλλο....

Με τόσες δοκιμές και τόσο γέλιο... έπρεπε να μου τα χαρίσει... τσάμπα έκανα παράσταση...

Μα τόσο δύσκολο είναι σε αυτή την φατσούλα να ταιριάξει ένα γυαλί;...

Μετά με πήγε στους wow.. duper super φακούς... στα extreme .. τα οποία δεν τα υποστηρίζω λέει αλλά μου πηγαίνουν.... (σκηνική παρουσία.. τγια... ερμηνεία.. οκτω)

Τελικά το αποφάσισα... θα μείνω χωρίς γυαλιά και θα περιμένω την συλλογή 2008...

No comments: